Jegsy Scarr

Administrators
  • Content count

    1,623
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by Jegsy Scarr

  1. All my exams are over! Yay! Now I can learn to play the guitar!

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Oh, yeah! I'll need to remember to read them...The Murder of Roger Ackroyd first, right?

    2. Slayerofdragon

      Slayerofdragon

      Good luck with the guitar! Don't let it beat up your fingers too much, :).

    3. Olivier

      Olivier

      congrats! I hope the exams went well!!

  2. I've been told that I'm considered the "resident Catholic" on this site, which is pretty cool...

    1. Invincible

      Invincible

      Hmmm....I wonder who told you that ;)

    2. LookingForTheOne

      LookingForTheOne

      I consider you the forum's "Defender of the Faith"....

      (although I'm reluctant to say that, considering the person who had that nickname in real life...)

    3. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      @Vince lol! I love that name now!

      @LFTO Ah, true. "Resident Catholic" will have to do then...

  3. Well, I wasn't expecting that...I wonder who'll be number 266?

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      lol! Well, they can't. Plus, you don't "apply" to be pope... :P But thank you for suggesting it! xxx

    2. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      If I ever have a son, then he shall be Pope one day. That'd be cool...

    3. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      I wonder what kind of pope Erik would be? Probably not a very good one...

  4. White smoke! New Pope! xxx

    1. Invincible

      Invincible

      Yep! An Argentinian, no less :)

    2. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Pope Francis the First! Yay!

    3. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      He is indeed! I think it's a nice name. Like St Francis of Assisi, or St Francis Xavier.

  5. I have sprained my ankle. Feel sympathy... :) xxx

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Let's see now...

      Dim give_cookie as Boolean

      Sub virtual_cookie()

      cookie_permission = InputBox ("Please enter your name")

      If cookie_permission = "markb4" OR "Mark" OR "Poirot" THEN

      give_cookie = Yes

      Else

      give_cookie = No

      End If

      End Sub

      That should do it, Mark. Let me know you got it okay. My Visual Basic is a little rusty.

    2. Slayerofdragon

      Slayerofdragon

      I am another sympathizer. Hope you feel better Julie :).

    3. Olivier

      Olivier

      I sympathize!

  6. My university chaplain's going to be a bishop! Yay! xxx

  7. I am thankful for the fact that we don't have Thanksgiving in Scotland, and I have two 3000 word essays to write in two weeks...

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      (That was sarcasm, by the way, in case anyone's wondering)

    2. JesSea

      JesSea

      Good luck with your essays!

    3. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Just saw this! Thanks! xxx

  8. I started reading "The Hobbit" yesterday, and I can't help but wonder why I'd never read it before. It's so awesome!

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Yes, it is! It's a lot easier to read than I thought it would be, and it's got lots of jokes, too. I shall read Lord of the Rings once I've finished it...

    2. AussieStig

      AussieStig

      The Hobbit is one of my favourite books of all time! LOTR is good too, but a little more difficult to read - the Hobbit is a good entree to it :)

  9. Hey, Beau! Happy Birthday! xxx

    1. Kendra

      Kendra

      Yes, Happy Birthday Beau!!

    2. dodgedude

      dodgedude

      Thanks a lot guys!!! Sorry just saw this haha

  10. I really should start studying for my exams soon. But I know I'm going to leave it till the last minute, as usual...

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Yeah, that's just the way of the world, I think...

    2. Jordan

      Jordan

      Another Pro-crastinator like me... :P I'm sure you will do fine...craming that is :)

  11. Exams are over! Happy happy happy! xxx

  12. Vince is silly xxx

    1. Invincible

      Invincible

      But that's why you love me :P

    2. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Yeah, that's true...

  13. We must learn not to ramble-ramble in our PODCASTS. At least, I have to. xxx

    1. Invincible

      Invincible

      yeah, I agree. You're the one who rambles more. jk :P

    2. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      I know, right! I watched the thing back again. I blame the ADHD...

  14. Stayed up till seven to see the results. Glad it's all over now. xxx

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      I bet lots of people did. I wasn't back at university yet, so I just slept in till two...

  15. Hey, Aditya! Happy birthday! xxx

    1. Aditya

      Aditya

      OMG! It's today that I have discovered all these stuff that you guys left lmao... *BIG HUGS* Hope you all are doing absolutely great :) ... Btw... I AM BACK! ;)

  16. Hey, Aditya? Just watched "Johnny English Reborn"! Awesome movie!

    1. Aditya

      Aditya

      OMG! It's today that I have discovered all these stuff that you guys left lmao... *BIG HUGS* Hope you all are doing absolutely great :) ... Btw... I AM BACK! ;)

  17. Happy birthday, Kendra! Enjoy being 19! xxx

    1. Kendra

      Kendra

      Awwww!! Thank you Jegsy!

  18. Must finish chapter 14 of my fan fiction story...

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      lol! Yeah, this chapter's his introduction, so I'm looking forward to writing it!

  19. Happy Birthday, Keisha! Hope you have a great day! xxx

    1. Keisha

      Keisha

      Thanks Jegsy! My birthday was great!

  20. Hey, Stig! Happy birthday! Yay!

  21. My latest blog post is up! (On a side note, the first time I typed that sentence up, I wrote 'blob' instead of 'blog'. I know you guys won't find that particularly funny, but I did, so I'm going to tell you anyway!) xxx

    1. Kendra

      Kendra

      Ooh i'll have to read it tonight!

      Also... lol, Blob :P

  22. Just to let you know, I started reading The Fellowship of the Ring, and finally understood what your intro post was about! xxx

    1. Matthew

      Matthew

      Haha, sweet! I know you'll enjoy it. :)

  23. I realised I had a thousand awesomeness points and was really happy, and then realised that you had more than 2400... Now I feel non-awesome...

    1. Invincible

      Invincible

      HAHA! Aww, Jegs. You are awesome! It's not quantity it's quality :)

  24. Italy! xxx

    1. Jegsy Scarr

      Jegsy Scarr

      Back home now! Yeah, I posted a thread in the Intro section saying I'd be away, and I think Mike's got it set up so that whoever posts a new topic in there is automatically set as the "newest member"...